maandag 26 september 2011

Kilometers gemaakt!

Ik ben net terug van een heel leuk weekend weg met het zusje. Net als in februari van dit jaar zijn we met ons tweetjes naar een stacaravan geweest in de buurt van Arnhem. Dat was ons de vorige keer zo goed bevallen (ondanks dat we op de snelweg stonden :-)) dat we zonder aarzeling daar weer een stacaravan geboekt hebben. Uiteraard gingen de borduurwerken mee. Eigenlijk is dat ook ons belangrijkste doel van zo'n weekend weg: Ongestoord lekker kunnen prutsen, kwekken en lachen. Een beetje uitslapen (je moet natuurlijk wel van de gelegenheid gebruik maken) en uiteraard ook af en toe een frisse neus halen. Het resultaat mag er wezen. Zowieso heb ik vorige week al een pagina kunnen afmaken maar in afgelopen weekend heb ik het laatste deel van de onderrand kunnen doen en een flink stuk van de pagina daarboven. Het gaat lekker!! En het werkt enorm verslavend. Hopelijk kan ik vandaag nog een stukje borduren. In ieder geval heb ik in de maand september flink wat kilometers gemaakt! 3 pagina's af! Ik geloof dat dat het record is. Wel jammer dat ons weekendje alweer afgelopen is. De tijd vliegt...maar het is ook weer leuk om bij man en kindjes te zijn! Maar nu eerst de foto's...

Eerst de foto van afgelopen vrijdagmiddag:



En de foto van vanmorgen (en ik snap niet waarom ie nu ineens op zijn kant staat maar dat maakt voor de vorderingen niet uit):

1 opmerking:

  1. Jij bent goed op geschoten Minie wat een mooi borduurwerk is het,prachtig die kleuren.
    Het lijkt mij moeilijk borduren.
    Heel veel succes er verder mee.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen