vrijdag 2 september 2011

Fractal #7: Weer twee pagina's af!

Hij gaat lekker. Sinds ik de Sixtijnse kapel heb overgedragen aan mijn zusje - die trouwens ook lekker gaat zie hier - heb ik al twee pagina's van de Fractal af. Of zoals mijn zusje hem liefkozend noemt: Fraggy (Frekkie). En als je een koosnaampje hebt, dan blijf je er toch mee bezig. Ik ben na het afleveren van de Sixtijnse namelijk ook weer begonnen met het breien van de Japanese Feather and Fan Poging II, maar ik kan het dan toch niet over mijn hart verkrijgen om Frekkie dan maar in zijn tasje te stoppen en weg te leggen. Dus de naald blijft gloeien. Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat de twee pagina's die ik af heb, zich aan de onderrand bevinden en het zijn dus geen volledig gevulde A4tjes. Ik heb besloten eerst de onderrand helemaal af te maken zodat ik vervolgens weer van rechts naar links kan borduren. Want dat doe ik toch het liefst. Ik ben inmiddels al begonnen met de volgende pagina. Hopelijk heb ik dan binnenkort meer te showen van de Fractal! Het fotograferen wordt trouwens steeds meer een uitdaging. Op de bovenkant van de foto lijkt de lap wat groezelig maar dat komt door het licht toen ik de foto maakte.




1 opmerking: