zondag 22 maart 2009

Fractal #7 - Confettisteekjes deel 2


De vorige keer schreef ik nog redelijk neutraal over het begrip confettisteekjes. Maar na gisteravond ben ik toch niet langer neutraal meer. Ik ben van 8 tot 11 bezig geweest met een heel klein stukje. Wat een ongelovelijk ^%*&^-klus was het. Maar....het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf. Toen ik gisteravond stopte en van een afstandje keek, zag het er wel heel mooi uit. En wat ik me had voorgenomen is gelukt: het eerste A4-tje is af!! Ik ben nu begonnen met een patroondeel, links van het stuk dat ik heb afgerond. Dan heb ik even wat minder confettisteekjes te doen hahaha.

Marleen....als je dit leest....ik leef nu al met je mee, als jij straks ook aan het middenstuk gaat beginnen.
PS ik zal proberen de volgende keer een betere foto te maken. De kleuren komen nu niet zo mooi uit.

1 opmerking:

  1. Heee freubelzus,mooi man,wat een verschil zeg. Misschien wen je er ooit aan joh,dan ga je die confettisteekjes nog missen. Hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen