zondag 15 maart 2009

Besmettelijke borduurkoorts

Hahaha, ik heb mijn zusje aangestoken met mijn borduurkoorts. Mijn zusje heeft op dit moment behoefte aan afleiding en ontspanning. Ze noemt het zelf Therapeutisch Borduren (TB). Ze is heel erg hard aan het borduren geslagen en is ook zelf een blog gestart http://zusjevandefreubeltante.blogspot.com/
We hebben afgesproken dat we vandaag onze blogs weer bijwerken. Voordat DE voortgangfoto wordt gemaakt, moet er nog zoveel mogelijk gedaan worden. Er wordt vandaag dan ook heel wat afgeSMSt tussen ons tweeen over de stand van zaken. Om een indruk te geven:

Zusje: "Borduur, borduur, steekje hier, steekje daar, knip, knip, krabbel krabbel"

Zusje: "Duhu, ik schiet nu even nie op nie want er staat paprikachips op tafel."
Ik: "Jaha..keuzes maken!"
Zusje: "Maar het is op nu, dus hatsee gauw weer verder"
Ik: "Eh...je vindt het toch ook nog wel relaxed en ontspannen he?"

Ik: "Zo.. wij zijn klaar met eten dus weer aan de slag"
Zusje: "Haha, ja wij ook klaar eten en douchedrama. Kids plat gooien en gauw aan de borduur voordat ik een foto maak."

Voor zover het SMS-verkeer. Overigens moet je daar ook niet in doorslaan want dat gaat allemaal ten koste van de zuivere borduurtijd hahaha.

1 opmerking:

  1. Heee Leipo, ook met smsen kunnen je vingers gaan roken hoor,maar ik zal in het vervolg opletten wat ik sms. Hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen