woensdag 15 februari 2012

De sixtijnse!

De afgelopen weken heb ik aan de Sixtijnse Kapel geborduurd - het megaproject dat ik met mijn zusje ben begonnen. Het gaat niet zo heel snel: het is een klus waar je je aandacht bij moet houden en met twee kuikens om je heen, lukt dat niet altijd. Daarbij komt dat kleinste kuiken heel creatief is met de stiften is en ik dus heel goed moet opletten waar ik DE lap neerleg. Van mijn zusje mag ik niet mijn kinderen de schuld geven van dat het niet zo hard gaat :-). OK, 2 keer in de week hardlooptraining vreet ook kostbare ZB (Zuivere Borduurtijd) maar ja....DAT vind ik ook leuk om te doen. Nu ik zojuist een foto heb gemaakt van de vorderingen en ik onze blog heb bijgewerkt (http://www.michelangelo.blogspot.com/), kriebelt het toch wel weer om er mee verder te gaan. Vanavond wellicht? De vorderingen tot nu toe:

2 opmerkingen:

  1. hallo mooi werk he ben er zelf ook aan bezig heb het middenste stuk bijna klaar
    gr ine ( camelia)

    BeantwoordenVerwijderen