dinsdag 5 januari 2010

Fractal kriebels

Sinds mei heb ik niet zo heel veel meer gedaan aan de Fractal. Slechts zo af en toe een steekje. Ik was helemaal in beslag genomen door de VogelhuisjesSAL. Maar daar is nu verandering in gekomen. Ik heb tijdens mijn verlof heel erg veel geborduurd aan de Vogelhuisjes. En vorige week kreeg ik ineens weer zin om aan de slag te gaan met de Fractal. Het is echt iets heel anders en het is voor de afwisseling ook leuk om weer eens wat anders te doen. Bij het Vogelhuisjespatroon moet je goed je aandacht houden, daar zitten lastige stukken bij. De Fractal is wat dat betreft een stuk makkelijker op te pakken en ook weer makkelijker weg te leggen. Ideaal tussen de poepluiers en de flessen door ;-)

Ik heb inmiddels weer aardig wat voortgang geboekt. Ik ben met het derde A-4tje een eind op weg. Ook heb ik een bladzijde van de onderste rand erbij gepakt. Zo kan ik lekker doorgaan. Overigens bestaat die onderste rand maar uit halve A4-tjes dus dat is lekker opschieten.

Zie hier de foto's: de foto van hoe ver ik in mei was en een nieuwe foto van de laatste vorderingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten