donderdag 31 december 2009

Borduurstilte

De afgelopen twee weken heb ik praktisch niets geborduurd. Reden: op 11 december is ons tweede meisje eindelijk geboren. Na bijna 42 weken ben ik ingeleid en 13 uur later mochten we eindelijk onze nieuwe spruit aanschouwen. Ik ben er weer niet geheel zonder kleerscheuren vanaf gekomen dus we moesten nog twee nachtjes in het ziekenhuis blijven. Maar op 13 december mochten we weer naar huis. En dan begint het echte werk. Nachtelijke flessen, badderuurtjes, bezoek, veel uitrusten en vroeg naar bed. Niet echt de ideale omstandigheden om het borduurtempo van voor mijn bevalling voort te zetten. Maar ik ben in de laatste weken voor mijn bevalling flink bezig geweest met de VogelhuisjesSAL en het resultaat mag er wezen. Gedurende mijn 8 weken verlof heb ik 7 blokken geborduurd. Niet gek toch? Ben ik toch mooi 7 maanden ingelopen. Zie hieronder het resultaat. De foto laat slechts een gedeelte zien van het geheel. Het wordt steeds lastiger om een foto van het geheel te maken. Ik zal daar nog wat mee experimenteren en dan probeer ik dat de volgende keer te laten zien.

1 opmerking:

  1. KK, freubeltante, eindelijk er aan gedacht om op je Blog te kijken,en jaja,ik heb zelfs mijn eigen Blog bijgewerkt!!! :)
    Wat wordt ie mooi de fractal en sal ook. Hopelijk krijgen we gauw allebei weer borduurkoorts.

    BeantwoordenVerwijderen