zondag 19 april 2009

Fractal #7 - Weinig voortgang deze week

Deze week heb ik niet veel geborduurd. Iedere avond had ik wel andere bezigheden met als klapper van de week mijn verjaardag afgelopen woensdag en aansluitend twee dagen pret maken in Maastricht met mijn zusje. Het leek haar een goed plan om onze borduurtjes mee te nemen. Maar behalve dan dat ze als koffervulling dienden, hebben we er niet veel mee gedaan. We waren te druk met shoppen, kletsen en cappucino's drinken. Gisteren wilde ik mijn borduurwerk alleen maar even uitpakken en bekijken maar dan kan ik het toch niet laten. Dus de 200 steekjes voortgang die er zijn, zijn allemaal gisteravond gedaan.

1 opmerking:

  1. hei, gefeliciteerd, wel wat laat maar niet minder gemeend! Leuk he zo'n tripje maken met je zus,zo te horen heb je er van genoten en gelijk heb je! En die fractal geraakt wel af hoor, mag geen 'moeten' zijn he... leuk om je vordering telkens te bekijken, ben jij in het midden begonnen?
    mvg Marleen

    BeantwoordenVerwijderen