maandag 15 maart 2010

Men neme.....

... een borduurwerk, een joggingbroek en sloffen, een stuk of 15 cd's, een kratje met eten, je zusje en je baby en die stop je - incl jezelf - in een stacaravan. Laat dat een dagje of 2 lekker sudderen en dan krijg je een gezellig weekend met veel borduurpret ;-)

Afgelopen weekend hebben mijn zusje en ik ons jaarlijkse uitje gehad. Nooit gedacht dat ik het nog "jaarlijks" zou noemen maar het is na 3 jaar wel traditie geworden. Vaak 1 overnachting en gezellig shoppen. Nu eens iets totaal anders. Een 6-persoonsstacaravan op de Veluwe. De kindjes bleven thuis bij de mannen. Alleen mijn kleine kuikentje is meegegaan. Dat kwam flestechnisch allemaal wat beter uit - anders zou mijn man wel hele korte nachten hebben gehad met de laatste (bijna nacht-) fles van het kleine kuikentje én een groot kuiken dat bij het krieken van de dag al uitgeslapen is. En naast je bed staat. En aangezien ik volgend jaar nog wel een keer een weekendje weg wil met mijn zusje, heb ik het mijn man een beetje makkelijk gemaakt.

We hebben het erg gezellig gehad en wat belangrijker is, we hebben flink doorgeprikt. Rokende naalden en eelt op de vingers. Jammer dat het weekend zo snel voorbij was. Ik heb voornamelijk aan de Fractal geborduurd. De voortgang mag er zijn! Zie hieronder de "voor" (boven) en de "na" (onder) foto's. Het a4-tje is nog net niet af maar ik vermoed dat dat niet zo lang meer gaat duren!

1 opmerking:

  1. KK, hahaha je vergat de m&m's nog te noemen. Ja was keigezellig he? kunnen we dit niet 2x/jaar doen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen