zaterdag 19 maart 2011

Meters gemaakt!!

Sinds mijn laatste update, zijn we inmiddels ruim een maand verder. En wat voor maand! De Woezel en Pip is af! HIHAAAA! Met de Fractal die naar me lag te lonken, ben ik als een bezeten aan de slag gegaan met W&P. En hij is leuk geworden maar ik was blij dat ie af was. Hij ligt nu bij de lijstenmaker. Ik heb nog geen foto maar zodra ie terug is, gaat ie zeker hier geplaatst worden. Over dat inlijsten gesproken....ik schrik toch iedere keer weer van wat dat kost. Die complete W&P heeft me straks ongeveer 100 euro gekost! En OK, hij is best leuk, ik ben trots dat ik em toch afgemaakt heb en mijn kuiken is er blij mee, maar ik vind dat toch behoorlijk duur. Maar dat even terzijde.

En ja, na W&P was het dan toch weer tijd voor de Fractal. Ik heb weer een bladzijde af! YESSS!En ik ben gauw verder gegaan met de volgende. Ik wil er de vaart inhouden. In den beginne van de Fractal, borduurde ik een pagina per week. Dat is misschien wel heel optimistisch maar het zou mooi zijn als ik een pagina per 2 weken zou kunnen maken. Dan kan ie misschien ook nog wel dit jaar ingelijst worden (ik ga vast sparen :-)) Voor de voortgang...zie de foto!

2 opmerkingen:

  1. Dear Minie,

    Congratulations! This stitch is amazing!!
    Is it possible to send me the scheme? I have some abstacts stitchs to share with you.
    Regards

    vanda-handmadedreams@hotmail.com
    http://vanda-handmadedreams.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer mooie blog heb je, doe zo voort.

    Ik volg je blog ;)

    Mvg Sarah

    www.sarahsborduurwerken.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen