zaterdag 12 februari 2011

Woezel & Pip (Blegh)

In 2009 ging ons grote kuiken van een babykamer naar een grote-meisjes-kamer. Om de boel op te fleuren, had ik bedacht om een borduur voor op haar nieuwe kamer te maken. Een borduur van Woezel & Pip. En dan niet zo'n lullig kleintje. Nee, een flinkerd, met de 4 jaar-getijden. Bij het eerste kruissteekje merkte ik al dat ik er eigenlijk helemaal niks aan vond. Ik weet niet waarom. Maar omdat ik ook niet wil dat ie pas af is als mijn grote kuiken het huis uit gaat (kijk eens schat, voor op je studentenkamer :-)), heb ik ém op 31 december maar weer eens tevoorschijn gehaald. En het is echt voor het eerst in mijn leven dat ik 's middags als ik onderweg ben van mijn werk naar huis, denk: "gaaaatver, ik moet vanavond borduren". Maar ik ga stug door. Zo stug dat ik soms zelfs in de trein zit te borduren (dus als jullie in de trein van Utrecht naar Amsterdam en terug iemand met een chaggerijnig gezicht aan een W&P zien borduren, that's me!!). Ik ben inmiddels met het laatste jaargetijde bezig: de zomer. Dan moeten de randen nog en dan is het klaar. Er is een troost: mijn dochter vindt ém echt heel mooi en reageert heel enthousiast als ik weer wat verder ben. Dat maakt een hoop goed!Hierbij de foto van Woezel & Pip:

1 opmerking: